گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی
تم لوکس صحت عملکرد هر یک از محصولات خود را، در صورت نصب و استفاده صحیح و رعایت شرایط مندرج در برگه گارانتی به مدت 18 ماه از تاریخ نصب تضمین می‌کند.
نصب محصولات و سرویس و خدمات مربوطه باید بوسیله کارشناسان تم لوکس انجام شود و هرگونه دستکاری و اقدام توسط افراد متفرقه و یا مخدوش شدن برچسب های گارانتی موجب از بین رفتن گارانتی و خدمات می‌شود.
خدمات پس از فروش
یکی از مهمترین موضوعاتی است که مشتریان، یک سازمان را ارزیابی می کنند. اساسا اگر هر تولید کننده ای پس از فروش یک محصول، خدمتی در جهت کسب رضایت مشتری به او ارائه نماید گام مهمی در جهت حفظ مشتریان سابق برداشته و این مهم باعث جذب مشتریان جدید با هزینه کم تر خواهد شد. چرا که هر شخصی در زمان خرید یک محصول ابتدا به فکر خدمات پس از فروش محصول خریداری شده می باشد.

معمولا مشتریانی که تجربه بدی از یک محصول دارند بیش از هر کس به خدمات پس از فروش بی اعتماد هستند. بنابراین شرکتها و سازمانها باید با مشتریان خود، پس از انجام خرید ارتباط داشته باشند تا مشتری اطمینان حاصل کند که شرکت فروشنده محصول، در کنار اوست.

سنجش رضایت مشتری

در شرکت نوین روکش پرگاس (تم لوکس) پس از گذشت بازه ای مشخص از فروش محصول، برای سنجیدن رضایت مشتریان با آنها تماس گرفته می شود تا در صورت وجود مشکل یا انتقاد موضوع رسیدگی شود این کار علاوه بر آنکه جزء اصول مشتری مداری محسوب می شود جزء ارزشهای سازمانی ما محسوب می شود که تا حد زیادی باعث تداوم استفاده محصول توسط مشتریان می گردد.

Image